Louise, mor

Min søn på 17 år har fået lavet en skriftlig Human Design reading og en mundtlig reading af Mette og det har været en virkelig positiv oplevelse for ham. Han gik derfra med en større forståelse for sig selv, sine styrker og den måde, han reagerer på i forskellige situationer, samt hvordan han reagerer i de perioder, hvor han er i ubalance og hvorfor. Det har gjort ham mere bevidst om sig selv og givet ham en følelse af ro i forhold til at være den, han er, og hvordan han skal bruge sin viden i fremtiden.

Samtalen blev formidlet på en måde, der var let at forstå, også for en ung person og den gav ham nogle nye perspektiver på, hvem han er, og hvordan han bedst bruger sin energi. Jeg kan varmt anbefale Mette til at lave et Human Design til andre unge, der gerne vil lære sig selv bedre at kende.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.